دیدار مدیر امور ایثارگران با دکتر علی اکبری‌ساری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت، ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس

مدیر امور ایثارگران و هیئت همراه با دکتر علی اکبری‌ساری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت، ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر دفتر ایثارگران و همراهان با دکتر علی اکبری‌ساری ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار دکتر مقیمی ضمن پاسداشت مقام جانباز و تبریک مسئولیت جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از زحمات و تلاش‌های دکتر اکبری‌ساری در حوزه‌های مختلف دانشگاه تقدیر و تشکر کرد. مشاور رئیس دانشگاه ضمن تجلیل از ایثارگران و جانبازان گفت: شما به‌عنوان جانباز در زمان خود زکات جسم خویش را به درگاه الهی تقدیم کردید و تا امروز هم شمع ایمان را روشن نگه داشتید.

دکتر مقیمی در ادامه با اشاره به تجربه برگزاری همایش علمی تخصصی جایگاه علم و فناوری در حوزه سلامت در دوران دفاع مقدس در مهرماه سال جاری و استقبال شرکت‌کنندگان از بحث‌های مطرح شده در این همایش، به‌ویژه مباحث مربوط به بهداشت گفت: دفتر ایثارگران در نظر دارد با همکاری واحدهای مختلف دانشگاه من‌جمله معاونت تحقیقات و فناوری و دانشکده بهداشت همایش‌ علمی با موضوع نقش بهداشت در دوران دفاع مقدس برگزار کند؛ لذا از شما تقاضا داریم در این امر ما را همراهی کنید.

دکتر ساری ضمن استقبال از برگزاری همایش نقش بهداشت در دفاع مقدس از دکتر مقیمی و همراهان دفتر ایثارگران تشکر کرد و گفت: به این همایش‌ها می‌توان از دو منظر نگاه کرد، یک جنبه فرهنگی همانند سایر همایش‌های ملی - مذهبی و جنبه دیگر  بحث تخصصی بهداشت که شامل بهداشت محیط، بهداشت مواد غذایی، بهداشت روان و.... است  که از متخصصان این امر دعوت می‌شود در این رویداد همکاری کنند.

 در پایان این دیدار مقرر شد تا جلسه‌ای با حضور دکتر ندافی رئیس دانشکده بهداشت و چند تن از اساتید صاحب‌نظر در موضوع بهداشت و دفاع مقدس در دانشکده بهداشت، برای برنامه‌ریزی و این همایش وزین تشکیل شود.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست